Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie dálniční odpočívky Pasohlávky
Dědič, Pavel ; Chaker, Manar (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce ve formě studie se zabývá vypracováním návrhu jednostranné dálniční odpočívky do připravované dokumentace stavby dálnice D52. Důvodem je prověření začlenění odpočívky do prostoru mezi připravovanou stavbou dálnice D52 a přeložkou silnice II/396. Stávající čerpací stanice Chemis v blízkosti chystané MÚK Ivaň se zdemoluje a navrhne se čerpací stanice s vhodnějším uspořádáním. Stávající trasa přeložky silnice II/396 se upraví za účelem vzniku prostoru pro návrh odpočívky. Ze tří variant řešení připojení odpočívky na dálnici se podrobně vypracovala varianta s kolektorovým pásem, která se doplnila o odhad stavebních nákladů a vizualizaci.
Návrh úpravy Horního náměstí v Lysicích
Polický, Radek ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je úprava problematické úrovňové křižovatky ulice Štěchovská, Halasova a Horní náměstí v Lysicích. Dále návrh parkovacích míst před obchodem a přilehlými objekty, úprava stávajících a navržení nových chodníků. Byly navrženy tři varianty, z nichž jedna byla rozpracována podrobněji. Bylo provedeno sčítání intenzit dopravy a posouzení výhledových intenzit na navrhovém stavu.
Parkovací dům JE Dukovany
Marečková, Andrea ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem zadání bakalářské práce je vyřešit krizovou situaci parkování u Jaderné elektrárny Dukovany. Parkovací plochy před závody jsou pořád stejné, ale počet automobilů nezvratně roste. Proto se vedení elektrárny rozhodlo tuto situaci řešit. Na zadané parcele byly navrženy dva téměř totožné parkovací domy, které pokryjí kapacitu 1572 parkovacích míst pro automobily. Jedná se o jednoduchý návrh 5ti podlažního montovaného objektu z železobetonových sloupů, průvlaků, SPIROLL panelů a dalších prvků. Pro lepší ztužení objektu byla vertikální komunikační jádra navržena jako monolitická železobetonová. Fasádu objektu tvoří zavěšená konstrukce opatřená tahokovem, díky tomu se do prostoru bude dostávat světlo a bude zajištěna výměna znehodnoceného vzduchu v garážích. V prvním podlaží se nachází parkovací plocha pro 142 automobilů, z toho jsou 4 parkovací místa určena pro dobíjení elektromobilů a 10 míst pro parkování imobilních, tyto místa se nachází pouze v přízemí pro jednodušší pohyb jejich majitelů. Kromě parkovacích míst zde nalezneme tři komunikační vertikální jádra se schodišti a výtahy. U jednoho komunikačního jádra se nachází i hygienické zázemí s toaletami pro muže, ženy, imobilní a úklidovou místností. Uprostřed půdorysu jsou navrženy dvě rampy pro vertikální přejezd automobilů. Dle požadavků byly navrženy i samoobslužné mycí boxy a technická místnost. Druhé a další podlaží jsou totožná. V každém podlaží je navrženo 161 parkovacích míst z toho 4 místa pro dobíjení elektromobilů. Nechybí zde ani hygienické zázemí a technická místnost. Pro bezpečnost chodců se v celém objektu nachází vyznačené horizontální komunikace, díky kterým se zaměstnanec dostane od svého automobilu do komunikačního jádra a ven z objektu. Okolí parkovacích domů bude upraveno tak, aby zaměstnanci mohli procházet příjemným prostředím – budou zde vytvořeny chodníky, bude vysázena zeleň a případně umístěny lavičky pro odpočinek. Na okraji parcely je navržen přístřešek pro parkování kol.
Viladům Kasalka v Humpolci
Honzárek, Pavel ; Klubal, Tomáš (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá projektovou dokumentací viladomu Kasalka v Humpolci. Dům je situován na území kraje Vysočina v obci Humpolec, katastrální území Humpolec. Objekt je navržen jako zděná pětipodlažní stavba, kde svislé konstrukce jsou navrženy z konstrukčního systému POROTHERM. Obvodové stěny jsou zatepleny. Objekt je zastřešen pomocí tří plochých střešních plášťů v různých výškových úrovních, z nichž dva jsou pochozí a využívané jako terasy. Součástí objektu je i hromadná garáž pro deset osobních automobilů typu 1a a malá provozovna kancelářského typu.
Polyfunkční objekt
Prokop, Radek ; Kantořík, Petr (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá projektem polyfunkčního objektu. Práce odpovídá rozsahu stavební části dokumentace pro provádění stavby. Objekt má pět podlaží a je zastřešen plochou vegetační střechou. Konstrukční systém objektu je železobetonový skeletový. V prvním podzemním podlaží je technické zázemí a parkovací stání. V prvním nadzemním podlaží se nachází prodejní plochy a parkovací stání. Ve druhém podlaží administrativní prostory. Ve třetím a čtvrtém podlaží jsou byty. Objekt je založen na monolitických vrtaných pilotách - metoda CFA.
Návrh ul. Ruská v obci Čelechovice na Hané
Rochovanský, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout varianty pro rekonstrukci ulice Ruská nacházející se v centru obce Čelechovice na Hané. Jedná se o obousměrnou místní komunikaci s označením III/44929. Největší problém shledávám především na křižovatkách ul. Ruské se silnicí III/44930 na jednom konci ulice a silnicí II/449 na konci druhém. Jedná se o křižovatky s rozsáhlou plochou a špatně řešeným nakolmením, které nenutí řidiče při příjezdu na křižovatku zpomalit. V ulici Ruská dále chybí ucelené chodníkové plochy, a tudíž se musí chodci pohybovat po okraji komunikace pro motorová vozidla. Tato bakalářská práce by proto měla přinést možné varianty řešení, pomocí kterých bude možné nejen tyto nedostatky odstranit.
Dopravní řešení ulice Školní v Horce nad Moravou
Rochovanský, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh dopravního řešení okolí a vnitrobloku ulice Školní v Horce nad Moravou. Ulice Školní je účelová komunikace, která prochází vnitroblokem a vede ke garážím. Mezi bytovými domy chybí ucelené chodníky, které by na sebe navazovaly a byly by bezbariérové, nenachází se zde ani žádná zpevněná plocha určená pro umístění kontejnerů. V řešeném území je rovněž nedostatečná kapacita parkovacích stání. Projekt bude řešit napojení účelové komunikace ulice Školní na místní komunikaci ulice Školní. Tato diplomová práce by proto měla přinést možné varianty řešení, pomocí kterých bude možné nejen tyto nedostatky odstranit.
Sportovní centrum Velké Meziříčí
Sedláček, Adam ; Sedlák, Radek (oponent) ; Benešová, Romana (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vypracování projektové dokumentace pro provedení novostavby sportovního centra s doplněním o specializaci z oboru zdravotechnika. Stavba bude umístěna ve městě Velké Meziříčí, na ulici Školní a bude situována na parcelu 5917/16 o celkové ploše 17 820,2 m2. Celková zastavěná plocha navrženého objektu činí 919,88 m2. Objekt je navržen jako samostatně stojící. Má členitý půdorysný tvar, který je tvořen třemi na sebe navazujícími obdélníky, má dvě nadzemní podlaží s částečným podsklepením. Objekt bude založen na betonových základových pasech. Nosný systém je zvolen jako zděný podélný se ztužujícími stěnami. Obvodové zdivo bude navrženo z broušených keramických tvárnic v nadzemních podlažích a ztraceným bedněním v suterénní části. Stropní konstrukce je tvořena předpjatými stropními panely. Na celou budovu je projektována provětrávaná fasáda ze dvou typů cementotřískových desek. Nosný rošt provětrávané fasády bude kovový s tepelnou izolací ze skelných vláken. Střecha objektu je navržena jako plochá jednoplášťová. Stavba je určena pro sportovní vyžití, jejíž součástí je také sportovní bar a klubovna, které jsou volně přístupné pro širokou veřejnost. K objektu náleží 40 parkovacích míst, z toho 3 pro osoby s omezenou schopností pohybu. Při zpracování byl kladen důraz na vhodné dispoziční, stavebně-technické a architektonické řešení a bezpečné užívání stavby.
Řešení statické dopravy na sidlišti Bažantnice v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Froněk, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením stávajícího stavu statické dopravy na sídlišti Bažantnice v Hodoníně. Stanovením potřebného počtu odstavných a parkovacích stání dle ČSN 73 6110 a ČSN 73 6110/Z1. V druhé části se práce zabývá návrhem možných úprav místních komunikací. Cílem je navýšení počtu odstavných a parkovacích stání v lokalitě. Pro zklidnění dopravy je nově navržena obytná zóna a zóna tempo 30.
Vila Petra v Humpolci
Honzárek, Pavel ; Berka, Pavel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá projektovou dokumentací vily Petra v Humpolci, určenou pro šestičlennou rodinu. Dům je situován na území kraje Vysočina v obci Humpolec, katastrální území Humpolec. Objekt je navržen jako zděná třípodlažní stavba, kde svislé a vodorovné konstrukce jsou navrženy z konstrukčního systému POROTHERM. Objekt je zastřešen pomocí tří plochých střešních plášťů v různých výškových úrovních, z nichž dva jsou pochozí a využívané jako terasy. Součástí objektu je i zastřešené parkovací stání pro dva osobní automobily typu 1a.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.